Wednesday, June 22, 2011

~ Nota SAYANG Untuk Awak PaRt 2.

" Seperti yg dijnjikn dlu, saya akan smbung next part..emmm..cne nk mulakn ea bb ape yg saya ingn katakn cukup mnyiksa jiwa n perasaan saya sndri.. YA ALLAH kuatknla hatiku utk meneruskn catatanku ini..Amin..."

Penantian yg cukup mnyiksakan jiwaku,akhirnya aQ mngambil keputusan utk berlalu pergi.. 
~hatiku mmberontak lagi~
" Melangkah pergi meninggalkn awk,telah mngambil seluruh kekuatan yg saya miliki.. Jangan aggp saya tinggalkan awk sbb saya bencikan awk..JANGAN..!!!"
" Bagaimana saya harus bncikn awk, sedangkan setiap hari saya merindukn awk.." Walaupn ketika awk brada disisi saya..Setiap saat hnya awk yg bermain difikiran saya.. Seperti yg saya ckpkn dlu,saya akn salu mnyayangi awk hngga ke akhir hyt..

AWAK...

Sebelum saya mnghilangkan dri dari dunia awk,saya ingin nyatakan sesuatu yg x pna awk tau.. Kalaula awk bertnya pd saya,sedalam mn cinta n sedalam mn saya sayangkan awk.. inilah jawapan saya.:

"Kalau suatu hari awk kehilangn SUARA,saya akan memberikan suara saya agar awk dapat bersuara semula...Meskipun waktu itu saya akan BISU selamanya.."

" Kalau suatu hari nt awk kehilangan PENGLIHATAN, saya akan memberikan mata saya utk awk agar awk dpt melihat semula sayang.. biarpun waktu itu saya akan BUTA utk selamanya..."

" & Kalau suatu hari nt awk kehilangan HATI.. saya akan memberikan hati saya utk awk agar awk dpt hidup selamanya.. Meskipun waktu itu saya da TIADA lagi kt dunia ni.."

Semuanya saya lakukan demi awk..

Seseorang pena berkata ngn saya..
" Jika kita benar2 menyayangi seseorang,maka biarkanla orang itu pergi dengan KEBAHAGIAANNYA... Kebahagiaannya membuatkan kita bahagia..." Tp persoalannya skg,bahagia ke aQ ngn pemergiannya??? 


OK la sekian sje utk kli ni,nt saya smbung lg..bengkak da mata ni.. pelik bukan??? jariku yg menari,tapi mataku mngalirkan manik2 jernih.. Ermmmm????? 
Confiusla....!!! Menangisla 2 an?.. Bersabarla wahai hati.. :'( 
Dengarla luahan hatiku~~





                                                  To be continue....

No comments:

Post a Comment